גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים וחברות Get Print
גט פרינט | דפוס מצוין לעסקים

גט פרינט

דפוס מצוין לעסקים וחברות

פתרונות דפוס מותאמים ללקוח העסקי.

דברו איתנו!

כוסות חד פעמיות ממותגות, כוסות נייר מעוצבות, מודפסות בצבע מלא ללא צורך בגלופות. מידות: 4oz, 8oz, 12oz,

מדבקות איכות לכל תעשיה וצורך. מדבקות בגלילים, מדבקות שקופות, ויניל, סטיקרים, קריסטל דום

הדפסת מחברות מעוצבות וממותגות עם/בלי ספירלה, כריכות שונות, מחברות במידות A4,A5,A6,B5 או מידות אחרות

הדפסת אריזות גמישות, שקיות כרית ודויפאק במגוון רחב של אפשרויות וגימורים. החל מ-1000 יחידות ומעלה

הדפסה על כוסות

כוסות נייר ממותגות הפכו בשנים האחרונות כלי שיווקי בלתי נפרד מהמעטפת של תדמית החברה והעסק. היום יותר מתמיד, הפכו הכוסות החד פעמיות הממותגות לנגישות יותר, לזמינות יותר גם לעסקים ומשרדים קטנים עם תצורכת כוסות נמוכה יחסית

גט פרינט שירותי דפוס לעסקים, גאים להביא מהפכה ענקית בתחום הכוסות החד פעמיות הממותגות:

הדפסת כוסות חד פעמיות ממותגות

(בשם המקצועי "הדפסת כוסות חד פעמיות בריצות קצרות")  , אבל זה לא הכל… בנוסף אנו מביאים את החופש לבחור כל עיצוב ללא כל מגבלה של צבע וללא תלות ועלויות מיותרות של גלופות המוכרות לנו משיטות הייצור הישנות יותר. ככה תוכלו לקבל כוסות חד פעמיות ממותגות באיכות גבוהה מתמיד, המביאות את העיצוב והמיתוג שלכם למקסימום.

ייצור כוסות חד פעמיות ממותגות עשויות נייר איכותי ביותר, נייר עבה במיוחד אשר יחד עם תהליך הייצור המהפכני שלנו, משיג מוצר קצה עם נוכחות, בעל עמידות גבוהה, כוסות חזקות וייחודיות.

אנו מתמחים בהדפסת כוסות חד פעמיות ממותגות וכוסות קרטון ממותגות ברזולוציה גבוהה מתמיד, ברמת HD, המאפשרת חופש עיצובי מוחלט וגם יכולת  מדהימה לעיצוב המכיל פרטים רבים בדיוק אופטימלי כולל את האפשרות להדפיס תמונה איכותית במיוחד, או מיתוג הפרוס לכל אורך/רוחב הכוסות, תוך שימוש במעברי צבע או שימוש בעיצוב מורכב ככל שיהיה.

יתרון מהפכני נוסף: תוכלו לבצע שילוב של עיצובים שונים במסגרת אותה הזמנה:

לדוגמא: הזמנה של 30 אלף כוסות חד פעמיות ממותגות, יכולה להכיל 3 עיצובים שונים, כל אחד מהם 10 אלף כוסות ללא עלות נוספת  – כבר אמרנו מהפכה ?!

כוסות קרטון ממותגות הן פתרון יעיל, אפקטיבי ובעל החזר השקעה מצוין. להשיג מיתוג מנצח על גבי הכוסות וחשיפה מעולה של העסק שלכם

הדפסת מדבקות

הדפסת מדבקות שירות רב ערך לעסקים המבקשים לשפר את זהות המותג ואת מאמצי השיווק שלהם. עם היכולת ליצור עיצובים ויצירות אמנות מותאמים אישית, הדפסת מדבקות מציעה פתרון רב-תכליתי וחסכוני לקידום מוצרים, אירועים ומסרים ארגוניים. חברות דפוס מקצועיות משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות ובחומרים איכותיים כדי להבטיח צבעים מלאי חיים, פרטים חדים וגימורים עמידים למדבקות. החל ממתנות לקידום מכירות ועד תיוג ואריזות, מדבקות משמשות ככלים חזותיים רבי עוצמה כדי למשוך תשומת לב, להגביר את זיהוי המותג ולהעביר מידע חשוב. עם מגוון רחב של צורות, גדלים ואפשרויות דבק זמינות, עסקים יכולים להתאים מדבקות כך שיתאימו לצרכים וליישומים ספציפיים. בין אם לשימוש פנימי או חיצוני, הדפסת מדבקות כשירות מקצועי מאפשרת לעסקים ליצור מעורבות יעילה של לקוחות, לטפח נאמנות למותג ולשפר את אסטרטגיות השיווק הכוללות שלהם.

הדפסת מדבקות על גלילים מציעה לעסקים פתרון יעיל ונוח לייצור והפצה בקנה מידה גדול. עם היכולת להדפיס ולחלק מדבקות בגלילים רציפים, שיטה זו מייעלת תהליכים כגון אריזה, תיוג וניהול מלאי. הדפסת מדבקות על גלילים מבטיחה איכות עקבית ומבטלת את הצורך בטיפול ידני ובאריזה נפרדת, תוך חיסכון בזמן ובמשאבים. בנוסף, פורמט הגליל מאפשר יישום קל באמצעות מכונות תיוג אוטומטיות, משפר את הפרודוקטיביות ומפחית את עלויות העבודה. בין אם מדובר במוצרים קמעונאיים, מבצעים לאירועים או מוצרי מותג, האפשרות להדפיס מדבקות על גלילים מספקת לעסקים פתרון מעשי וניתן להרחבה כדי לענות על צרכי הסימון והמיתוג שלהם. על ידי מינוף שירות זה, עסקים יכולים לייעל את פעילותם, לשמור על עקביות המותג ולהגיע ביעילות לקהל רחב יותר באמצעות מסעות הפרסום של המדבקות המודפסות שלהם.

הדפסת מדבקות על גלילים מציעה לעסקים פתרון רב-תכליתי וחסכוני לדרישות הסימון והאריזה שלהם. עם היכולת לייצר מדבקות בכמויות גדולות ובפורמט רציף, הדפסה על גלילים מבטיחה תהליך ייצור חלק ויעיל. שיטה זו לא רק חוסכת זמן אלא גם מפחיתה בזבוז חומרים, שכן ניתן להדפיס ולחתוך מדבקות בצורה מדויקת, תוך מזעור כל שטח שאינו מנוצל על הגיליון. פורמט הגליל מאפשר גם אחסון קל והובלה נוחה, מה שהופך אותו לאידיאלי לעסקים עם צרכי מדבקות בנפח גבוה. מעבר לכך, הדפסת מדבקות על גלילים מספקת עקביות בעיצוב, בגודל ובאיכות הדבק, ומבטיחה חווית מיתוג מקצועית ומגובשת ללקוחות. בין אם מדובר בתיוג מוצרים, קמפיינים לקידום מכירות או אריזות מותאמות אישית, שירות זה מאפשר לעסקים ליצור ולהפיץ מדבקות ביעילות, לשפר את נוכחות המותג שלהם ולהגביר את מעורבות הלקוחות.

הדפסת מדבקות בגלילים
הדפסת מדבקות נייר
הדפסת מדבקות ויניל
הדפסת מדבקות פוליאסטר
הדפסת מדבקות שקופות
גט פרינט | דפוס לעסקים וחברות ™ Get Print 1 גט פרינט - דפוס מצוין לעסקים ™ Get Print

הדפסת מדבקות מכל סוג למגוון שימושים. מדבקות נייר, ויניל, PVC, PP, פוליאסטר, שקופות ועוד

תכנן והדפסת חוברות, וקטלוגים בצורות שונות. שימוש בשילובי חומרים שונים לתוצאות יחודיות

ייצור שקיות נייר חזקות ואיכותיות, הדפסה צבע על כל שטח השקית החל מ-1000 יחי

ייצור והדפסת קופסאות ואריזות בהתאמה אישית. תכנון אירזות יחודיות למוצרים ומיתוגים שונים, אריזות קרטון ממותגות

הדפסת מדבקות בגלילים

הדפסת מדבקות בגלילים היא כלי חיוני לעסקים שרוצים להרחיב את הנראות והטווח של המותג שלהם. על ידי שימוש במדבקות איכותיות, תוכלו להגביר את הכרת המותג ולקדם את המוצרים והשירותים שלכם בצורה משתלמת. בגט פרינט אנו מבינים את חשיבות האיכות בכל הנוגע להדפסת מדבקות. לכן אנו משתמשים בטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום ההדפסה, כמו מדפסת אינדיגו, כדי להבטיח שהמדבקות שלנו יהיו באיכות יוצאת דופן. טכנולוגיית ההדפסה שלנו מבטיחה שלמדבקות שלך יהיו צבעים מרהיבים, תמונות חדות ופרטים מדויקים.

מדבקות גליל מציעות יתרון משמעותי על פני מדבקות בודדות, שכן ניתן לייצר אותן בכמויות גדולות, מה שהופך אותן לחסכוניות ויעילות לעסקים. בעזרת מדבקות גליל ניתן לחלק אותן בקלות, ביד או במכונה, מה שחוסך זמן ומאמץ בתהליך היישום. גליל חומר הגיבוי הופך את האחסון וההובלה לנוח, והוא מבטיח שהמדבקות שלך נשארות במצב מצוין עד שהן מוכנות לשימוש.

בגט פרינט, אנו מציעים מגוון רחב של שירותי הדפסת מדבקות על מנת לתת מענה לצרכי העסק שלך, לרבות מדבקות נייר, מדבקות ויניל, מדבקות שקופות ומדבקות לחיתוך צורות. מדבקות הנייר שלנו מושלמות לשימוש פנימי וזמינות במגוון גימורים, כולל מט ומבריק. מדבקות ויניל הן אידיאליות לשימוש פנימי וחיצוני, מה שהופך אותן למושלמות למטרות מיתוג, קידום מכירות או שיווק. המדבקות השקופות שלנו מספקות מגע ייחודי למוצרים או לאריזה שלך, בעוד שהמדבקות שלנו לחיתוך הצורה מאפשרות אינסוף אפשרויות התאמה אישית.

יומנים שנתיים מעוצבים, לוחות שנה לתליה, לוחות שנה שולחניים, יומן מממותג

ניירת המשרדית במקום אחד. מעטפות מכל הסוגים, כרטיסי ביקור, ניירת מכתבים, מיתוג, הדפסת מעטפות ממותגות

פולדרים איכותיים, בכל גודל, דו"צ, עם למינציה, כיסים לניירת ולכרטיסי ביקור. ייצור פולדרים בהתאמה אישית

ייצור צמידי זיהוי ממותגים איכותיים. מתאים לאירועים ואירוח, צמידי זיהוי למסיבות וילדים

דפוס והפקות דפוס

בכל יום אנחנו פוגשים במודע או לא, אין ספור מוצרי דפוס בכל כיוון שנביט. היקף התעשיה התרחב עם השנים והוא מכיל מניפת מוצרים ענקית שמתחילה במוצרים המוכרים והבסיסיים כמו כרטיס ביקור ועד שלטי חוצות, שקיות ומארזים חכמים, מדבקות שמכילות שבבים ועד המון פתרונות מהפכניים.

היכולת לייצר מוצר מקצה לקצה הפכו לתהליך מורכב מאד מכיל מספר רב של תחנות זאת יחד עם מגמה של הוזלה בעלות המוצר ללקוח קצה, הפכה את התחום למאתר מתמיד. 

אנחנו בגט פרינט יצרנו את P2B – Print To Business, תפיסת שירות המאפשרת לספק כמעט כל מוצר מורכב ככל שיהיה אך גם לשמר על מחיר תחרותי ללקוח.

המפתח לP2B – Print To Business נמצא במערך עסקי מגוון אשר תומך בכל שותפיו על מנת להשלים מוצר ללקוח באופן שקוף, איכותי ובלתי מתפשר ואף לרוב מתעלה על כל חלופה מקבילה אחרת. נוסחה זו לשירותי דפוס הינה תנאי ראשוני ומחייב לכל המודל שלנו, כלומר רק אם אנחנו מביאים פתרונות דפוס איכותיים ביותר יחד עם מחיר אטרקטיבי ללקוח, יש לנו זכות קיום עסקית.

אחד היתרונות הגדולים של גט פרינט, הוא ביכולת חיבור הקשרים לכדי מוצר שלם באיכות גבוהה ובמחיר משתלם ותחרותי מתמיד. 

הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר במוצרים בעלי מורכבות גבוהה לייצור אשר לרוב אינם מיוצרים במקום אחד. אנו יודעים לספק מוצר בנקודת שירות אחת.

קופסאות קרטון מעוצבות הן דוגמא מצוינת למוצר מורכב (תכנון ואפיון, מבלט ופריסה, בחירת נייר או קרטון מתאימים, שיטה ומבנה הקיפול) אשר אנחנו פותרים באופן שלם למרות תהליך הייצור המורכב המכיל תחנות רבות בדרך כאשר כל אחת מהן הינה משמעותית בפני עצמה ותלויה בתחנות שלפניה.

אנחנו בגט פרינט כאן לשירותכם עם צוות מיומן המאפשר לכם למצוא את הנוסחה להפקת המוצר שלכם גם כאשר מדובר במוצר בעל מורכביות

הצעת מחיר מהירה

השאירו פרטים וקבלו מענה תוך מספר דקות ! או חייגו למרכז שירות לקוחות 0765-60-60-95

שירותי דפוס לעסקים וחברות

שירות הדפוס שלנו מותאם לצרכים הספציפיים של עסקים וחברות. אנו מבינים שכעסק, יש לך דרישות הדפסה ייחודיות, ואנחנו כאן כדי לעזור לך בכל שלב. מתחילתו ועד סופו, צוות המקצוענים שלנו יעבוד איתך בשיתוף פעולה הדוק כדי להבטיח שהפרויקט שלך יושלם לפי המפרט המדויק שלך.

השירות שלנו הוא לא רק מקצועי אלא גם אישי. אנו גאים בבניית קשרים ארוכי טווח עם לקוחותינו, ואנו מחויבים לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. אנו מבינים שכל עסק הוא שונה, ואנו גמישים בגישה שלנו כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל אחד מלקוחותינו.

ציוד ההדפסה החדיש והטכניקות המתקדמות שלנו מאפשרים לנו לייצר חומרים איכותיים בזמן. בין אם אתה צריך כרטיסי ביקור, חוברות, באנרים או גרפיקה של תערוכות, יש לנו את המומחיות והמשאבים להגשים את החזון שלך. אנו מציעים גם שירותי עיצוב שיעזרו לך ליצור את המראה המושלם עבור המותג שלך.

בנוסף לשירותי ההדפסה המובילים שלנו, אנו מציעים גם זמני אספקה מהירים ואפשרויות הזמנה גמישות כדי להפוך את תהליך ההדפסה לחלק וללא מתח ככל האפשר. סמוך עלינו שנספק לעסק שלך את החומרים המודפסים האיכותיים ביותר במחירים תחרותיים. תן לנו להיות שירות הדפוס המומלץ שלך עבור כל צרכי העסק שלך.

בין אם אתה סטארט-אפ קטן או תאגיד גדול, יש לנו את הניסיון והמשאבים לטפל בכל פרויקט. הצוות שלנו מחויב לספק תוצאות יוצאות דופן ולעזור לעסק שלך להצליח. צור איתנו קשר עוד היום כדי ללמוד עוד כיצד נוכל לסייע לך עם צרכי ההדפסה שלך.

גט פרינט קמה ופועלת  כפתרון לשירותי דפוס והפקות דפוס הממוקדים בצרכי השירות של עסקים. זה משפיע על בחירת אופי וסוג המוצרים שלנו, תצורת השירות, קצב הפעילות, התמחור והמיקוד ומעל הכל היכולת להתאים את עצמנו ואת המוצרים לקהל כל כך מגוון בעל צרכים משתנים. בעומק התפיסה העסקית שלנו עומדות נקודות ליבה:

אנו גאים להביא מודל דפוס חלוצי ומהפכני על פי מודל P2B- Print To Business
המודל הכי שירותי, כדאי ומשתלם -לראות את הצרכים שלכם בנקודת הפתיחה !

אנחנו דואגים להביא עבורכם את המוצר הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר בלי להתפשר על איכות

השירות שלנו מוכוון למגזר העסקי והמוסדי, מתוך הכרה והבנה של הצרכים העסקיים שלכם בתחום

מה אומרים הלקוחות שלנו

שרון ברק

מנהל חטיבת שירות

תודה על שירות מצוין. שירות אישי ומהיר. תמיד ברוח טובה ובמקצועיות גבוהה

5 Stars Rating

יאיר לוי

מנהל רכש

שירות מקצועי אמיתי. תענוג לעבוד איתכם בכל פעם מחדש

5 Stars Rating

ליאת ירון

סמנכ"לית שיווק

תודה על השירות המצוין. ספק טוב נבחן כשצריך לפעמים דברים מעכשיו לעכשיו. תודה על כל העזרה

5 Stars Rating

ליה קדושים

יבואנית 

לפעמים ספקים הופכים להיות ממש שותפים. זה נדיר. אבל כשזה קורה, הכל עף קדימה . תודה לכם

5 Stars Rating

אהרון כהן

בעל חברת שיווק והפצה

תמיד מצאתי את עצמי מתפשר עם הדפוס. זהו זה נגמר. תודה על שירות מעולה

5 Stars Rating

אור

סמנכ"ל מכללה פרטית

אנחנו רגילים להזמין באופן קבוע מאות אלפי כוסות בשנה. גילינו את המוצר במקרה ומיד הבנו את ההבדל. במחיר, באיכות וביכולת להשיג מוצר מעוצב בלי להתפשר. ככה שבשורה התחתונה השגנו מוצר הרבה יותר מתקדם וגם חסכנו כסף

5 Stars Rating

רונן אלימלך

בעל חברה לציי רכב

אחלה שירות ומחירים פגז. ממליץ בחום

5 Stars Rating

נופר זוהר

מנהלת שיווק

עבדתי עם המון ספקים בעבר, אין ספק שזה המוצלח ביותר. שירות WOW, מוצרים איכותיים. ידעו להתאים את המוצר לצרכים של החברה. ממליצה בחום!

5 Stars Rating

שוש בוזחיש

מנהלת מרפאת מומחים – קופח כללית

שירות אישי שלא פוגשים בכל יום. גם עצה טובה שחסכה לי הרבה זמן וכסף, וגם הכל בחיוך גדול ובמחיר מצוין.

5 Stars Rating

אנו מנצחים גם ברמת השירות

בקרב סקר לקוחות שנתי: שביעות רצון מזמינות, איכות המוצר ואיכות סגירת מעגל טיפול

שביעות רצון לקוחות 98.9%

שאלות נפוצות

גט פרינט מתמחה במתן פתרונות דפוס לשוק העסקי והמוסדי. המיקוד שריותי דפוס לעסקים נמצא ביכולת לייצר מוצר איכותי במחיר אטרקטיבי עם מעטפת שירותית ברמה גבוהה ככל הניתן. סל המוצרים של גט פרינט רחב וגמיש אך בבסיסו ממוקד בהדפסת כוסות חד פעמיות ממותגות, קופסאות ומארזים, מדבקות בגלילים, מחברות מעוצבות, אריזות גמישות ועוד.

כוסות חד פעמיות ממותגות, כוסות נייר מעוצבות, מודפסות בצבע מלא ללא צורך בגלופות. מידות: 4oz, 8oz, 12oz,

מדבקות נייר, פוליאסטר PVC, מדבקות חיתוך צורני

מדבקות איכות לכל תעשיה וצורך. מדבקות בגלילים, מדבקות שקופות, ויניל, סטיקרים, קריסטל דום

הדפסת מחברות מעוצבות וממותגות עם/בלי ספירלה, כריכות שונות, מחברות במידות A4,A5,A6,B5 או מידות אחרות

הדפסת אריזות גמישות, שקיות כרית ודויפאק במגוון רחב של אפשרויות וגימורים. החל מ-1000 יחידות ומעלה

גט פרינט – שירותי דפוס מצוין לעסקים וחברות

שירותי דפוס והפקות דפוס המותאמים למגזר העסקי והמוסדי.

שירות מוכוון משולש מנצח של איכות+שירות+מחיר

אנו רואים בערך השירות דגל המוביל את המערך כולו ובהבנה הבסיסית של בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם קהל לקוחותינו

גט פרינט | Get Print שירות דפוס מיתוג ושילוט לעסקים על פי תפיסת P2B – Print To Business 

גט פרינט Get Print

אנו ספק מוביל של פתרונות הדפסה לעסקים, תוך התמקדות בפתרונות הדפסה חכמים, תוויות ומדבקות בגלילים, הפקת מחברות, ספרים וקטלוגים, פולדרים ונייר משרדי ממותג, מיתוג ועוד. הצוות שלנו מורכב ממומחי דפוס אשר נלהבים לספק שירותי דפוס באיכות גבוהה העונים על הצרכים והדרישות הייחודיות של לקוחותינו. אנו מבינים שלכל עסק יש צרכי הדפסה שונים, ולכן אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחותינו על מנת לפתח פתרונות מותאמים אישית המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. עם ניסיון של שנים בענף הדפוס, בנינו מוניטין של מתן שירותי דפוס אמינים, יעילים וחסכוניים. טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה שלקוחותינו יקבלו מוצרים באיכות מעולה המסופקים בזמן ובמסגרת התקציב. ב-Get Print, אנו מחויבים למצוינות בכל מה שאנו עושים. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו שירות לקוחות יוצא דופן, ואנו שואפים לעלות על הציפיות שלהם בכל דרך אפשרית. בין אם אתם צריכים פתרונות הדפסה לעסק שלכם, חומרי שיווק או צרכי הדפסה אחרים, אנחנו כאן כדי לעזור. עם ניסיון רב בתעשיית הדפוס, צברנו שפע של ידע ומומחיות בכל היבטי הדפוס. מעיצוב, דרך הפקה ועד הפצה, יש לנו הבנה עמוקה של מה שנדרש כדי ליצור חומרים מודפסים שמחים שבחרת בנו כשותף ההדפסה שלך. אנו מצפים להזדמנות לעבוד איתך ולעזור לעסק שלך להצליח.