בתי דפוס- לכל צורך עסקי

להקים עסק, כפי שיודע כל בעל עסק באשר הוא, אינה פרוצדורה פשוטה וקלה, לא מבחינת אופרציה, לא מבחינת בירוקרטיה ובטח שלא מבחינה כלכלית. למעשה, רוב העסקים, בשנים הראשונות שלהם, מקווים להישאר מאוזנים ובטח שלא מצפים לרווחים משמעותיים. בנוסף לכל הפרוצדורות הדרושות לשם הקמת העסק ופיתוחו, צריכים להילקח בחשבון גם האסטרטגיה השיווקית והדרכים לקידום העסק, ובמילים אחרות, אמצעי הפרסום והשיווק של המוצר ושל הצורך. ישנן דרכים לא מעטות לפרסם עסק, חלקן לא קשורות לדפוס ולמדיה כתובה אך רובן, עדיין, נמצאות בתחום הדפוס ובתחום פעולתם של בתי דפוס מקצועיים.


כל דבר, החל מכרטיסי ביקור טריוויאליים וכלה בפוסטר ענקי על קיר חיצוני של מלון מפואר הצופה לכביש ראשי או לאזור הומה אדם, מצריך עבודת דפוס מקצועית שאותה, לרוב, אין אפשרות לבצע באופן עצמאי או ביתי, וגם אם כן נעשה מאמץ לעשות כך, הרי שהתוצאה תהיה, במאה אחוז מהמקרים, פחות טובה, פחות מושלמת ופחות אטרקטיבית לצופה או לגורם שאמור לקבל את החומר הפרסומי ולהתרשם ממנו עד לכדי סגירת עסקה או מיצוי מהלך עסקי.


לוחות שנה, לדוגמא, הם מוצר דפוס שרק בתי דפוס יכולים לספק בצורה מושלמת ושמהווים אמצעי קידום מכירות ושיווק עצמי יעילים מאוד לעסקים, חברות וארגונים רבים. לוחות שנה דוגמת לוח השנה של חברת הצמיגים פירלי ושל מגזין בגדי הים ספורטס אילוסטרייטד הפכו, זה מכבר, לאות ומופת בתחום לוחות השנה ומהווים, מעבר להיותם ספקי מידע אודות ימים, שבועות וחודשים, גם אמצעי פרסום יעיל מאין כמותו. לוחות שנה יכולים להיות גם פונקציונאליים וגם מרהיבים, גם מעניקי אינפורמציה וגם מעניקי עניין ואטרקטיביות, גם כלליים וגם אישיים, וככל שאת מהותם ותוכנם קובע בעל העסק או הלקוח, כך את עיצובם ואת המראה הסופי שלהם קובעים בתי דפוס שצריכים להיבחר, ולהיבחן, בקפידה לפני שמעניקים להם את הזכות לבצע עבודה חשובה מעין זו. מטרת כל אמצעי פרסום הוא ליצור מודעות וזיכרון בר קיימא בקרב הלקוחות וקהלי היעד, ואין ספק כי לוח שנה, כמו גם יומן או כל אלמנט אחר, שמודפס עליו לוגו העסק ופרטיו, מספקים את המודעות הזו.

חזור לדף המאמרים