כרטיסי ביקור - הכרטיס שמציג אותך

בכל פגישה בין אנשי עסקים ויזמים, כרטיסי ביקור הם ענין שבשגרה, ולמעשה, אין בכלל אנשי עסקים שאין להם כרטיסי ביקור. עם זאת, אנשים רבים לא מקדישים מחשבה רבה ונוהגים להמעיט בחשיבותם של כרטיסי ביקור – הם מכינים לעצמם כרטיסי ביקור שטחיים וריקים מהתלהבות, שלא נראים כמייצגים היטב את החברה, לא מוקפדים ולא ראויים. אם ברצונכם להותיר רושם טוב בפגישה הראשונה, לא מספיק להיות טובים, צריך גם להיראות טובים. לכן, הבה נסקור את המאפיינים העיקריים עבור כרטיסי ביקור מוצלחים , כאלה המכבדים את מעמדכם ואת שותפיכם לשיחה.

לפני שנעניק כרטיסי ביקור אלה, הכוללים את פרטי העסק והלוגו, הנה דברים שחייבים להופיע על כרטיסי ביקור או שלכל הפחות על הכרטיס לשדר אותם: שם העסק – עדיף להקדיש תשומת לב ללוגו, שכן רבים זוכרים אותו ויזואליות טוב יותר מאשר את שם החברה. במה אתה עוסק? מיהו איש הקשר של החברה- האדם אליו נפנה. מעמד החברה (צעירה, ותיקה, קטנה ויעילה, גדולה ומכובדת…). איכות הכרטיס – האם הוא מעוצב ברמה הגבוהה ביותר? האם הוא משקף מקצועיות? החזקה נכונה של הכרטיס – חשוב לדעת איפה לאחסן כרטיסי ביקור כך שלא ייראו זולים, וכן נוכל לשלוף אותם בקלילות בכל רגע.

חשוב להקפיד על מספר אלמנטים חשובים שעל הכרטיסים לכלול:

- שיהיו נקיים ולא מקומטים.

- כרטיסי ביקור מעודכנים, עם פרטים נכונים.

- לוגו מקצועי, ברור ומחייב.

- כרטיסי ביקור בעלי עיצוב רלוונטי לעסק, כזה שישקף את נאמנה את אופי החברה.

- שופעים בצבעים ובתוכן.

- עיצובם צריך להיות אחיד וממתג היטב.

- פרטי התקשרות המופיעים על כרטיסי ביקור צריכים להיות נהירים וקריאים לכל, אך לא גדולים מדי ולא מסרבלים או מעמיסים מדי על הכרטיס.

- שמו של איש הקשר יופיע יחד עם תפקידו, ודרכי יצירת הקשר הנוחים ביותר עמו.

- כרטיסי ביקור צריכים להיות עבים יחסית, כאשר הנייר שלהם צריך להיות בעל איכות טובה, עדיף בתוספת למינציה לצורך שימור טוב יותר.

- פרופורציות. כרטיסי ביקור גרועים הם כאלה שאין בהם פרופורציות נכונות ואשר לא השקיעו בהם מחשבה יתרה.

- הפרטים החשובים צריכים לבלוט יותר מאחרים. - כרטיסי ביקור צריכים להיות עם צבעים תואמים ולא מנוגדים מדי.

- כאשר אתם מזמינים כרטיסי ביקור בשתי שפות, השתמשו בשני הצדדים.

- כרטיסי ביקור המיועדים עבור תיירים? ציינו בתחילת הטלפון את הקידומת 972+.

- ציינו התמחות אחת לכל היותר, אל תהפכו את עצמכם לכל-יכולים.

- כרטיסי ביקור שאינכם סוחבים עליכם, אחסנו בקופסה מיוחדת או נרתיק המיועד להם.

- כרטיסי ביקור סטנדרטים, שלא יהיו קטנים מדי ולא גדולים מדי, אתם רוצים שהם יתאימו לצרכי הלקוח.

- חשבו על הלקוח! כרטיסי ביקור יש לעצב לפי דרישות הלקוח הפוטנציאלי והצורה הנוחה לו ביותר, לא לכם. כעת נסקור כמה מגמות חדשות בעיצוב כרטיסי ביקור בימינו: - שימוש בלמינציה בצבע מבריק או מט.

- שימוש בצבעים יוצאי דופן כמו זהב וכסף.

- כרטיסי ביקור עם תבליטים עליהם, כאלה שיוצרים תחושת יוקרה.

- כרטיסים דמויי כרטיס אשראי (עשויים פלסטיק).

- כרטיסי ביקור החתוכים באופן מיוחד (שוליים מעוגלים, צורה לא מלבנית).

כל העצות המוזכרות מעלה הן למעשה די בסיסיות. כיום תוכלו כבר למצוא כרטיסי ביקור עם פטנטים מעניינים וייחודיים אף יותר שנועדו למשוך את העין ולתפוס את הלקוח. הם מגיעים בשלל צורות וגורמות לכך שמקבליהם ישמרו אותם ויתייחסו אליהם בכבוד. מבחינתכם, לאחר שסיימתם את עבודת עיצובם של כרטיסי ביקור , כל שנותר לכם הוא להיות נחמדים לאנשים להם תעניקו את הכרטיס. חייכו ותהנו!

חזור לדף המאמרים