מאפייני כרטיס הביקור

כמעט לכל אחד יש היום כרטיס ביקור. כרטיסי ביקור אמורים לייצג אותך ולהציג את תדמית העסק שלך ולכן בתהליך בחירת כרטיס הביקור חשוב לבחור כרטיס איכותי שמעוצב בהתאם לחזון החברה,חשוב להקפיד על איכויות הדפסת הכרטיס כמו גימור,השבחה ועיצוב כאשר כל אלו ישדרו למקבל הכרטיס מקצוענות,יוקרה ואיכות. לאחרונה חיפשתי בית דפוס של כרטיסי ביקור בתל אביב עבור העסק אותו אני מקים בימים אלו.ענף דפוס כרטיסי הביקור הינו תחום רבגוני ועשיר בעיצובים,סוגי נייר שונים ועיצובי דפוס ייחודיים לכן משימה זו לא היתה פשוטה בכלל.בבתי דפוס רבים הסבירו לי את תכונותיו של כרטיס ביקור מנצח.

סיפרו לי כי עליו להיות בגודל של 5*9 סנטימטר שכן זהו גודלו של תא כרטיסי הביקור בארנק ממוצע,כמו כן הסבירו לי שעובי הנייר עליו יודפס הכרטיס חייב להיות לפחות 300 גרם וזאת על מנת שהכרטיס ישאר קשיח וצורתו תשאר אחידה ויציבה,הוסבר לי כי כרטיסים בעלי עובי נמוך מזה פשוט מאבדים את צורתם במהרה וביום בו יצטרכו אותם הם יהיו חסרי כל שימוש,כמו כן עוביים הדק משדר ללקוח "זולות" וחוסר מקצועיות.עוד הציעו לי בתי הדפוס השונים לבצע ציפוי לכרטיס הביקור (למינציה) כאשר כרטיס שעבר ציפוי יהיה עמיד לאורך זמן רב והיה עמיד משריטות,רטיבות ושחיקה.

רבות דיברו איתי בבתי הדפוס על מאפייני כרטיס הביקור אך כל זה היה עוד טרם שוחחנו על העיצוב הגרפי.העיצוב הינו בסופו של דבר התחום העיקרי תחום כרטיסי הביקור וללא מעצבים גרפים כל כרטיסי הביקור בעולם היו נראים זהים.האפשרויות הגרפיות העומדות בפני הלקוח הן כמעט אין סופיות:מעיצובי גופן רבים ושונים,שילוב תמונות צבעוניות למשיכת תשומת לב,שימוש בצבעים שונים או לחילופין שימוש בקווים נקיים ליצירת כרטיס מהודק ומקצועי. לאחר המחקר שביצעתי בבתי הדפוס לכרטיסי ביקור הייתי צריך להחליט מה טוב לעסק שלי,מה אני רוצה לשדר ללקוחותי ולא פחות חשוב:מהו התקציב העומד בפני להשקעה בכרטיס ביקור.

הרי ברור לי שכל התוספות המיוחדות,העיצובים והציפויים לא יהיו בחינם,אך עם זאת שקלתי האם עלי להשקיע בכרטיס מהודר מכיוון שאינני מתכוון לחלק כרטיס לכל אדם שאפגוש ברחוב.השיקול הכלכלי הזה קשה מאוד לעסק חדש כמו זה שאני מקים ובשיקול זה אני נתקל כמעט בכל נושא עליו אני חושב-מכרטיס הביקור ועד משכורות העובדים. בסופו של דבר חזרתי לבית דפוס אחד בתל אביב,זה היה אותו בית דפוס שממנו קיבלתי יעוץ אמין ואיכותי לגבי הכרטיס שישקף את צרכי ויכולתי בצורה הטובה ביותר.הזמנתי כרטיס שפונה לקהל אותו אני רוצה למשוך וליצור בכרטיס את המקצועיות וה"עסקיות" שיגרמו למקבל הכרטיס לזכור את שמי. לעוד מידע מומלץ בנושא ראו גם הדפסת כרטיסי ביקור

חזור לדף המאמרים